|

טיפ לגבי זהירות משירותים בחינם

שים לב: כאשר מציעים לך שירות מסוים 'בחינם' או 'לנסיון', גם אם בתוספת 'ללא כל התחייבות/עלות מצידך' קח בחשבון שאתה מקבל את השירות לפרק זמן מסוים בחינם ואז בתום תקופת הנסיון השירות אינו נפסק וכרטיס האשראי שלך מתחיל להיות מחויב - אוטומטית. אם שכחת לרשום ביומן להתקשר ולבקש להתנתק מהשירות, החיוב בכרטיס האשראי יזכיר לך זאת. ואולי עדיף היה לוותר על השירות מלכתחילה?

מלכודת: מספרי 1-900 של מוקדי שירות לקוחות אינם מספרי חינם.
 
בניגוד למספרי 1-800, מספרי 1-900 אינם מספרי חינם. בחיפוש באינטרנט אחר מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות של חברה מסוימת אתה עלול לקבל כתוצאה מספר 1-900 (שההתקשרות עליו תעלה לך ביוקר) וזאת בזמן שלמוקד יש בעצם מספר אחר שהוא חינמי.

 

פורסם ב-9.5.2014  מספרי ה-1-900 אינם מספרי חינם. כאשר תחפש ברשת אחר מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות מסוים, יתכן ותקבל כתוצאה ראשונה מספר המתחיל ב- 1-900 אולם מאחורי מספר 1-900 זה יש פשוט שירות 'עקוב אחרי' למספר החינמי של המוקד.

 

וכך, כאשר תחייג את המספר המתחיל ב-1-900 תשלם סכום גבוה (מספר שקלים לדקה) ותמורת תשלום זה תקבל שירות פשוט של 'עקוב אחרי' למספר החינמי.

 

החברה אשר נותנת לך את 'שירות עקוב' אחרי זה הקימה אתר אינטרנט ועשתה לו קידום ראוי להערכה וכך אתה מקבל, בין התוצאות הראשונות לחיפוש שלך, את מספר ה-1-900 של החברה - במקום את המספר האמיתי של המוקד - שהוא בדרך כלל חינמי.

 

 

טיפים לחסכון בהתקשרות למוקד שירות לקוחות
טיפים להגנה על הילדים

אתה יכול לרכוש לילד שלך טלפון חכם ועדיין לא להתרושש. באתרי הקניות ברשת תוכל לקנות טלפון חכם, עם מסך גדול, בגירסה אחרונה של מערכת הפעלה, וכל זאת בפחות משלוש מאות שקלים. קרא פרטים נוספים...